banner

Cumu sceglie u puntu d'angolo di u cable otticu Adss per a linea 35kv?

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-06-01

VISTA 569 Volte


In l'accidenti di linea di cable otticu ADSS, a disconnessione di u cable hè unu di i prublemi più cumuni.Ci sò parechji fatturi chì causanu a disconnessione di u cable.Frà elli, a scelta di u puntu di u cantonu di u cable otticu AS pò esse listatu cum'è un fattore di influenza diretta.Oghje avemu da analizà a selezzione di u puntu di u cantonuCavo otticu ADSSper a linea 35KV.

Ci sò i seguenti punti per i punti d'angolo di a linea 35KV:
Ùn hè micca adattatu per sceglie e cime d'alti muntagni, fossati profondi, banche di fiumi, dighe, scogliere di scogliera, pendii ripidi, o lochi chì sò faciuli d'esse inundati è lavati da inundazioni è accumuli d'acqua bassu.
U cantonu di a linea deve esse piazzatu nantu à un pianu pianu o una pendenza dolce à u pede di a muntagna, è deve esse cunsideratu abbastanza siti di custruzzione stretti è un accessu faciule à a machina di custruzzione.
A selezzione di u puntu di l'angulu deve cunsiderà a razionalizazione di l'arrangiamentu di i poli di fronte è di l'arrière, per ùn fà micca fà chì i dui ingranaggi adiacenti sò troppu grande o troppu chjuchi, chì causanu elevazione innecessaria di i poli o aumentendu u numeru di pali. è altri fenomeni irragionevuli.
U puntu di u cantonu deve esse u più bassu pussibule.A torre di u polu drittu o u locu induve a torre di tensile hè stata inizialmente prevista per esse installata ùn pò esse usata.Questu hè, a selezzione di u puntu di u cantonu deve esse cunsideratu in cunglisazione cù a durata di a seccione di tensione quant'è pussibule.
Per a selezzione di a strada di muntagna, hè necessariu di evità a creazione di linee in i zoni geologichi cattivi è i fossi di fiumi secchi trà e muntagne, è attente à u locu di i fossati di drenaje di torrente di muntagna è i prublemi di trasportu.

Attenzione deve esse pagata à a selezzione di a strada per u puntu di traversu:
Pruvate di sceglie l'area induve u fiumu hè strettu, a distanza trà e duie banche hè corta, u lettu di u fiume hè drittu, a riva di u fiumu hè stabile, è e duie banche ùn sò micca inundate quantu pussibule.
(2)L'attenzione deve esse pagata à e cundizioni geulogichi di a torre: senza l'erosione seria di a riva di u fiumu, senza stratu debule, è a prufundità di l'acqua sotterranea.
Ùn attraversà u fiumu in u dock è l'area d'attraccamentu di i battelli, è evite micca di attraversà u fiumu parechje volte per erige linee.

tempBannerIndustria

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi