banner

Chì prublemi deve esse prestatu attenzione à l'installazione di cavi ottici Adss nantu à e linee di trasmissione d'alta tensione?

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-07-20

VISTA 486 Volte


Attualmente, i cavi ottici ADSS in i sistemi di energia sò basamenti eretti nantu à a listessa torre cum'è e linee di trasmissione 110kV è 220kV.I cavi ottici ADSS sò rapidi è convenienti per installà, è sò stati largamente promossi.Tuttavia, à u listessu tempu, parechji prublemi putenziali sò ancu ghjunti.Oghje, analizzemu à quali prublemi deve esse attentu à quandu i cavi ottici ADSS sò aghjuntu à i poli / torri di linea di trasmissione d'alta tensione?

Per vari punti di sospensione di pali/torre, i seguenti fattori deve esse cunsideratu:

1. A forza di u campu di u puntu di pendu ùn deve esse più grande di 20kV / cm per riduce a corrosione elettrica è mantene a vita prevista di u cable otticu.

2. Utilizà a sospensjoni bassa quant'è pussibule per riduce u mumentu di curvatura supplementu di u polu è di a torre, riduce a quantità di rinfurzamentu è di rinforzu di u polu è di a torre, è salvà l'investimentu di u prugettu.

3. Pruvate per evità a croce di cavi ottici è fili per impediscenu u fenomenu di whiplash.U disignu per evità l'intersezzione di l'ADSS è i fili in a vista laterale è a vista superiore hè un prerequisite per evità u whiplash è assicurà chì u cable otticu ùn cuntattate micca i fili.Hè inevitabbile di attraversà, è l'intersezzione deve esse piazzata u più vicinu à i pali in i dui lati.À u stessu tempu, hè necessariu di verificà chì ùn ci sarà micca scontru o cuntattu quandu u filu è u cable otticu swing asynchronously cù u ventu è quandu ùn ci hè micca ventu cù u sag staggione (principalmente si riferisce à u puntu di intersezzione in u cima). vista).Per risponde à i requisiti di sopra, hè principarmenti ottenutu per aghjustà a pusizione di u puntu di pendu è selezziunate currettamente u sag di u cable otticu.

4. U puntu più bassu di u sag di u cable otticu ùn deve micca più di u puntu più bassu di u sag di u filu per assicurà a distanza di traversu è evità danni di forza esterna.

5. U puntu di l'impiccante di u cable otticu deve esse determinatu per facilità l'implementazione di u cable otticu, a stallazione di l'accessori, è l'evitazione di scontri cù u membru di supportu quandu u ventu hè deviatu, per evità u cable otticu da esse. purtatu.

6. Quandu si determinà a pusizione di u puntu di l'impiccante, una attenzione particulari deve esse pagata à u cambiamentu di l'arrangiamentu di u filu, a cunnessione incruciata di u cable otticu trà e linee di diversi livelli di tensione, è a situazione quandu i dui estremità di a linea. entra è esce da a stazione.Per esempiu, quandu una torre di ramu di doppiu circuitu passa à un circuitu unicu, i cunduttori passanu da un arrangementu verticale à un arrangement horizontale o triangulare;quandu i dui lati di a torre di stem sò cumminati cù e diverse torri di pali dritti, i cavi ottici chì appariscenu nantu à a torre di stem sò appiccicati in altu da una parte è appiccicati da l'altra parte.Situazione;E torri di linea dritta in forma di Cathead sò cumminati cù pali in diverse dispusizioni;quandu i cavi ottici sò ponti trà e diverse linee;in cortu, abbastanza attente deve esse pagatu à a situazione sopra, è a pusizioni apprupriati di u cable appiccicatu deve esse determinatu da calculu è drawing.Hè chjamatu un puntu di colpu speciale in u disignu.

7. U cable otticu ADSS hè un cable otticu senza metalli, è u sag basicamente ùn cambia micca cù a temperatura.Per fà chì u cable otticu è u filu ùn collide micca, hè necessariu di sceglie u sag di u cable otticu, pruvate à fà chì u cable otticu è u filu ùn anu micca intersezzione in a vista laterale, è determinà l'arcu U tempu verticale deve ancu suddisfà. chì a tensione di u cable otticu in e cundizioni di a temperatura media annuale è a carica massima di u disignu ùn hè micca più grande di a tensione massima di u funziunamentu.

In generale, dopu à l'ultimi anni di sviluppu, a sicurità di u cable otticu ADSS pò esse garantitu cumplettamente dopu à e diverse tappe di produzzione, trasportu, custruzzione è accettazione.Dopu l'ispezione di u mercatu è a revisione, più è più sperienza riassuntu, u rolu di u cable otticu ADSS in u sistema di putenza hè statu evidenziatu.

suluzione adss

 

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi