banner

Cumu aumentà a resistenza di corrosione di i cavi ottici ADSS?

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-05-25

VISTA 614 Volte


Oghje, spartemu principalmenteCinquemisure per migliurà a resistenza elettrica di i cavi ottici ADSS.

(1) Migliuramentu di a guaina di cable otticu resistente à u tracciamentu

A generazione di corrosione elettrica nantu à a superficia di u cable otticu dipende di trè cundizioni, una di e quali hè indispensabile, à dì u campu elettricu, l'umidità è a superficia brutta.Per quessa, hè cunsigliatu chì tutti i cavi ottici OPGW sò usati nantu à e linee di trasmissione di 110kV è sopra;i linii sottu 110kV usanu cavi ottici ADSS cun guaina AT anti-track.

(2) Migliurà u disignu è a produzzione di cavi ottici

Per migliurà ulteriormente a prestazione di sicurezza di u cable otticu ADSS nantu à a linea di trasmissione, pò esse cunsideratu per riduce u sag di l'erezione di u cable otticu ADSS, vale à dì, per aumentà a forza di tensione di u cable otticu ADSS riducendu u so creep. valore.Quandu in cundizioni severi, cum'è u ventu forte è a sabbia, u creep è l'allungamentu di u cable otticu ùn saranu micca causati da l'effettu di u ventu, chì riducerà a distanza di sicurezza trà ellu è a linea di trasmissione è causanu corrosione elettrica.

In u disignu di u cable otticu, trè aspetti sò enfatizzati:

1. Aumentà a quantità di filatu di aramid per riduce u sag di u cable otticu ADSS;

2. Aduprendu u modulu altu è a fibra d'aramid d'alta forza novamente studiata da DuPont, u so modulu hè 5% più altu ch'è quellu di a fibra aramida cunvinziunali, è a so forza hè di circa 20% più altu ch'è quella di a fibra aramida cunvinziunali, chì riduce ancu più u creep di cable otticu ADSS;

3. Aumentà u gruixu di a guaina anti-tracking da u cunvinziunali 1.7mm à più di 2.0mm, è à u stessu tempu assicurà a strettezza è liscia trà e molécule di u cable otticu extruded guaina in a pruduzzione per migliurà a resistenza di corrosione elettrica. di u cable otticu.

(3) Sceglite un puntu d'attaccamentu di cable otticu adattatu

A scelta di un puntu di appiccicazione di u cable otticu adattatu pò riduce efficacemente l'occurrence di corrosione elettrica.

 Se ùn ci hè micca un puntu d'impiccante adattatu nantu à a linea o u puntu di colpu deve esse altu per ragioni spiciali, certe misure di rimediu deve esse pigliatu.E misure correttive cunsigliate ponu esse cunsiderate cum'è seguente: ①Aggiungi una foglia di metallo o un anellu di metallu cum'è scudo vicinu à a fine di i raccordi di filu pre-torciatu, chì ponu migliurà assai a distribuzione uniforme di u campu elettricu è riduce a probabilità di scaricamentu corona: ②U cable otticu vicinu à l'attrezzatura Aduprate una cinta insulante resistente à l'arcu per avvolgere intornu à a superficia per cuntrullà l'ocurrenza ripetuta di archi;③Stendere pittura isolante di silicone non lineale nantu à a superficia di u cable otticu vicinu à l'attrezzatura.A funzione di a pittura insulating hè di cambià lentamente u campu elettricu in a pusizione di revestimentu per riduce a pussibilità di corona è di contaminazione.

 (4) Migliurà u metudu di stallazione di raccordi è ammortizzatori

Migliurà u metudu di stallazione di raccordi è ammortizzatori pò migliurà l'ambiente di u campu elettricu di induzione vicinu à i raccordi è riduce l'occurrence di corrosione elettrica.Installa un anellu anti-corona nantu à u raccordu à circa 400 mm di distanza da a fine di u filu stranded internu, è installate un ammortizzatore spirale resistente à u seguimentu à circa 1000 mm da a fine di l'anellu anti-corona.Sottu a forza di u campu elettricu induttu di 15-25kV, a distanza trà l'anellu anti-misurazione è l'ammortizzatore spirale deve esse mantene sopra à 2500 mm per riduce l'occurrence di corrosione elettrica à a pusizione di cuntattu strettu di u cable ADSS è l'ammortizzatore spirale. .U numaru di ammortizzatori spirali utilizati hè determinatu da u tonu di a linea.

 Per mezu di stu metudu di stallazione megliu, l'anellu anti-corona pò migliurà assai a cundizione di u campu elettricu à a fine di i raccordi di filu pre-twisted, è pò aumentà a tensione di corona da più di una volta.À u listessu tempu, l'ammortizzatore spirale anti-tracking pò impedisce a corrosione elettrica di l'ammortizzatore.Dannu à u cable di fibra ottica.

(5) Reduce i danni à a guaina di u cable durante a custruzzione

In l'installazione di rack di cavi ottici, hè cunsigliatu chì quandu selezziunate i raccordi di u cable otticu, i pruduttori di hardware deve esse richiesti di persunalizà strettamente u diametru esternu di u cable otticu ADSS, per assicurà chì, dopu a stallazione, u distaccu trà i filamenti di i raccordi è u cable otticu hè minimizatu, è u sali hè ridutta.A cendra entra in a cucitura trà i raccordi di filu torciatu è u cable otticu.À u listessu tempu, per hardware di tensione, hardware di drape, filu protettivu, etc., u pruduttu furnitu da u fabricatore di hardware deve esse liscia à i dui estremità di u filu torciatu per impediscenu graffii nantu à a guaina di u cable.L'estremità di u filu torciatu deve esse chjappu quandu u persunale di a custruzzione travaglia per prevene danni à a guaina di u cable.Queste misure ponu riduce l'accumulazione è a crescita di polvera brutta in i cracke di i raccordi è a pelle rotta nantu à a superficia di u cable otticu, è riduce l'induzione di a corrosione elettrica.

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi