banner

Sviluppu è Applicazione di Tecnulugia di Microtube Air-blown è Microcable

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-07-15

VISTA 376 Volte


1. U fondu di sviluppu di a tecnulugia di microtubule è microcable

Dopu à l'emergenza di a nova tecnulugia di microtubule è microcable, hè diventatu populari.In particulare i mercati europei è americani.In u passatu, i cavi ottici intarrati diretti ponu esse custruiti solu ripetutamente una linea di troncu per linea di troncu, ma quandu u pipeline apparsu, l'aghjurnamentu di u cable otticu puderia esse realizatu da tubi vacanti pre-sepolti.Oghje, u metudu di custruzzione di u cable di fibra ottica soffiata in aria hè stata aduttata in parechji prughjetti di cable otticu di troncu in u nostru paese.In i Stati Uniti, Germania, Francia, Paesi Bassi, Danimarca è altri paesi, l'appiecazione di a tecnulugia di posa di cavi in ​​fibra ottica hè stata assai cumuna.Inutili, i vantaghji di stu metudu di custruzzione d'investimentu è u metudu di posa di u cable otticu, ma u svantaghju di stu metudu di custruzzione hè chì solu un cable otticu pò esse soffiatu in un tubu di plastica (in generale 40/33mm di diametru), è u cable. diamitru ùn hè micca divisu.U grossu è u numeru di core.A tecnulugia di microtube è microcable risolve stu prublema.
2 Tecnulugia di microtube è microcable è i so prudutti

U cosiddettu micro-cavu di solitu si riferisce à ogni pruduttu di cable otticu in miniatura chì cuntene fibre ottiche da 12 à 96 core.U diametru di u cable hè assai più chjucu cà quellu di i cavi ottichi ordinali.Attualmente, u mercatu tende à aduttà tubu in acciaio inox è struttura di tubu fasciu cintrali.U cosiddettu micro-pipa hè di mette in anticipu tubi di plastica HDPE o PVC, chjamati pipa madre, è poi soffia i fasci di sub-tubi HDPE in a pipa madre cù flussu d'aria, in modu chì i cavi micro-ottici ponu esse disposti convenientemente. in lotti in u futuru.Quandu u cable otticu hè custruitu, l'aria compressa d'alta velocità prodotta da u compressore d'aria è u micro cable otticu sò mandati in u sub-pipe da u soffiatore d'aria.

aria-blowing-fibra-ottica-cavu-macchina

3 I vantaghji principali di a tecnulugia microtubule è microcable

In cunfrontu cù i metudi tradiziunali di sepoltura diretta è di posa di pipeline, i vantaghji principali di a tecnulugia di posa di microtubuli è microcable sò i seguenti.

(1) Fate un usu pienu di risorse di pipeline limitate per realizà "un tubu cù più cavi".Per esempiu, un tubu 40/33 pò accoglie 5 microtubi di 10 mm o 10 7 mm, è un microtubu di 10 mm pò accoglie micro-cavi 60-core, cusì un tubu 40/33 pò accoglie fibre ottiche 300-core In questu modu, a densità di posa. di a fibra ottica hè aumentata, è u tassu d'utilizazione di u pipeline hè migliuratu.
(2) Investimentu iniziale ridutta.L'operatori ponu soffià in micro-cavi in ​​batch è invistisce in installments secondu a dumanda di u mercatu.
(3) U micro-tubu è u micro-cavu furnisce una più grande espansione di capacità flessibile, chì risponde assai à a dumanda brusca di fibra ottica in i servizii di banda larga urbana.
(4) Facile à custruisce.A velocità di soffiu di l'aria hè rapida è a distanza di soffiu di l'aria una volta hè longa, chì riduce assai u periodu di custruzzione.Perchè a pipa d'acciaio hà una certa rigidità è elasticità, hè faciule per spinghje in a pipa, è a più longa durata di colpu pò esse più di 2 km.
(5) U cable otticu hè guardatu in u microtube per un bellu pezzu, è ùn hè micca corrodutu da l'acqua è l'umidità, chì pò assicurà a vita di travagliu di u cable otticu per più di 30 anni.
(6) Facilità l'aghjunzione di novi varietà di fibre ottiche in u futuru, mantene in avanzu in a tecnulugia, è cuntinueghja à adattà à i bisogni di u mercatu.

Mentre a rete di telecomunicazioni cuntinueghja à sviluppà, i novi esigenze sò constantemente posti nantu à i prudutti di cable otticu.A struttura di u cable otticu dipende sempre più di l'ambiente d'usu è e esigenze specifiche di a custruzzione.In u futuru, u focu di a custruzzione di u cable otticu cuntinuà cù a custruzzione di e rete d'accessu è di e rete di u cliente, è ci sarà ancu una seria di novi cambiamenti in a nova generazione di struttura di cable otticu è tecnulugia di custruzzione.A tecnulugia di microtube è microcable serà largamente usata in a custruzzione di rete di l'area metropolitana, rete d'accessu è altri prughjetti di espansione in u futuru.

1626317300(1)

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi