banner

Cavu soffiatu à l'aria VS Cavu di fibra ottica ordinariu

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-09-02

VISTA 632 Volte


U cable soffiatu di l'aria migliurà assai l'efficienza di l'utilizazione di u foru di u tubu, cusì hà più applicazioni di u mercatu in u mondu.A tecnulugia di micro-cavu è micro-tube (JETnet) hè u listessu cum'è a tecnulugia tradiziunale di cable in fibra ottica soffiata in l'aria in termini di principiu di posa, vale à dì "cavu madre tubu-sub tubu-fibra ottica", ma u so cuntenutu tecnicu. hè assai più altu ch'è quellu di u cable di fibra ottica ordinariu.Hè un high-tech.I prucessi, i materiali, è u disignu strutturale sò stati assai migliurati è migliurati, è a dimensione di i prudutti di supportu, cum'è i cavi è i tubi, hè stata minimizzata, l'usu maximized di u spaziu di pipeline, i costi di custruzzione salvati, è a custruzzione di a rete hà fattu u sessu più flexible.

suluzione di cable di soffiu d'aria

Vantaggi dicable soffiatu d'aria:

1. In cunfrontu cù i cables tradiziunali di fibre ottiche stranded, a quantità di materiali è i costi di trasfurmazioni per u listessu numaru di cables soffiati d'aria sò assai ridotti.

2. A dimensione di a struttura hè chjuca, a qualità di a linea hè chjuca, a resistenza di u clima hè bona, è u cable otticu pò esse reutilizatu.

3. Bonu prestazione di curvatura, u cable otticu in miniatura hà megliu resistenza à a pressione laterale in cundizioni di travagliu normale.

4. Hè adattatu per a stallazione di sopra è di pipeline.A corda d'acciaio rinfurzata di una specificazione più chjuca pò esse aduprata per a posa sopra.E risorse di pipeline esistenti ponu esse salvate quandu u pipeline hè stallatu.

A differenza di l'applicazione trà u cable micro soffiatu d'aria è u cable di fibra ottica ordinariu nantu à l'autostrada mette in risaltu ancu i vantaghji tecnichi:

1. Differenzi in i metudi di custruzzione:

Cavu soffiatu di l'aria: A tecnulugia di u micro-tubu è u micro-cavu adopta u modu di posa di "madre tubu-figlia tubu-micro cable".
Cavu otticu ordinariu: mette direttamente nantu à u tubu matri esistenti (tubu di core di silicone).

2. Metudu di posa:

Air blowncable: Sè avete bisognu di usà u micro-cavu nantu à l'autostrada, avete bisognu di soffià u micro-pipe prima, è poi mette u cable.
Cavu otticu ordinariu: hè generalmente implementatu manualmente.
3. Post-mantenimentu:
Cavu soffiatu di l'aria: Siccomu u cable otticu serà stallatu in anticipu durante u prucessu di posa di u cable otticu, se ci hè un prublema cù u cable otticu durante l'usu dopu, u persunale di mantenimentu pò trascinà u cable otticu unu per unu per realizà u mantenimentu rapidu di a linea di cumunicazione.U cable micro-otticu soffiatu di l'aria è u cable otticu ordinariu utilizanu a stessa fibra ottica, per quessa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di qualsiasi prublemi in a fusione trà u cable soffiatu d'aria è u cable ordinariu.

Cavu di fibra otticu ordinariu: Siccomu u cable ùn hè micca preinstallatu o a distanza di u puntu di almacenamento hè relativamente longa durante u prucessu di posa di u cable otticu, se ci hè un prublema cù u cable otticu in u prucessu di usu dopu, hè inconveniente. per u persunale di mantenimentu per riparà è mantene u cable otticu, è piglia assai tempu.

U diametru esternu di u cable otticu di l'aria soffiata hè relativamente magre, chì hè assai ridutta cumparatu cù u cable otticu ordinariu.Questu significa chì, se i risorsi di pipeline esistenti di l'autostrada sò stretti o insufficienti, l'usu di u cable di l'aria pò superà bè stu prublema.

60418796_1264811187002479_1738076584977367040_n (1)

 

Benvenuti à cuntattà a squadra GL si avete bisognu di qualsiasi tipu di fibra di soffiu d'aria ~! ~

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi