banner

OPGW Cable Precauzioni In Manipulazione, Trasportu, Custruzzione

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-03-23

VISTA 644 Volte


Cù u sviluppu di a tecnulugia di trasmissione di l'infurmazioni, e rete di backbone à longa distanza è e rete d'utilizatori basate nantu à i cavi ottici OPGW piglianu forma.A causa di a struttura speciale diCavo otticu OPGW, Hè difficiuli di riparà dopu i danni, cusì in u prucessu di carica, scaricamentu, trasportu è custruzzione, una attenzione particulari deve esse pagata à a prutezzione di u prezzu di u cable otticu OPGW per evitari danni, danni, etc. I requisiti specifichi sò i seguenti:

(1) Dopu chì u cable otticu ghjunghje à a stazione di materiale, u dipartimentu di supervisione, u dipartimentu di u prughjettu è u fornitore accettanu inseme l'ispezione è facenu un registru.

1

(2) I cables otticu deve esse guardatu in verticale è à 200 mm da a terra.U terrenu di almacenamentu deve esse seccu, solidu è livellu, è u magazzinu di almacenamentu deve esse ignifugu, impermeable è a prova di umidità.

2

(3) Durante u trasportu, a bobina di u cable otticu deve esse piazzata in verticale è supportata da skids prima di esse ligata fermamente.Se ci hè una looseness in u mezu, deve esse riligatu prima di u trasportu.

4

(4) Duranti u trasportu, a carica è a scaricamentu, u almacenamentu è a custruzzione, a bobina di filu ùn deve esse micca danatu o deformatu, è a bobina di filu deve esse ligeramente caricata è scaricata senza spressione o collisione.

(5) U spool pò esse rotulatu per una corta distanza, ma a direzzione di rollu deve esse coherente cù a direzzione di l'avvolgimentu di u cable otticu, è u cable otticu ùn deve esse spressu o colpi durante u prucessu di rolling.

(6) Quandu u cable otticu hè mandatu da a stazione di materiale, una ispezione cumpleta hè necessaria per verificà u numeru di bobina, a lunghezza di a linea, u numeru di a torre di partenza è di arrestu, è poi spedite à u situ di custruzzione currispundente dopu avè cunfirmatu chì hè currettu.

(7) U cable otticu OPGW adopta u pagamentu di tensione.In una rùbbrica di pagamentu, u diametru di u primu è l'ultimu pulley di pagamentu deve esse più grande di 0,8 m;per u pitch più grande di 600 m o l'angolo di rotazione più grande di 15. U diametru di u pulley pay-off deve esse più grande di 0,8 m.S'ellu ùn ci hè micca una puleggia di una sola rota cù un diametru di più di 0,8 m, pò esse usata una pulley doppiu (una puleggia di una sola rota cù un diametru di 0,6 m appesa à dui punti pò esse usata invece. 0,6 m blocu di rota sola).

(8) U diamitru di a rota di tensore di pagamentu deve esse più grande di 1,2 m.Durante u prucessu di pagamentu, a tensione deve esse cuntrullata è a velocità di trazione deve esse limitata.Duranti tuttu u prucessu di implementazione, a tensione massima di pagamentu di u cable di fibra ottica OPGW ùn hè micca permessa di superà u 18% di a so forza di rottura garantita calculata.Quandu aghjustà a tensione di a tensione di a macchina, fate attenzione à l'aumentu lento di a tensione per evità grandi fluttuazioni in a tensione nantu à a corda di trazione è u cable otticu.

(9) Durante u prucessu di custruzzione, misure di pre-prutezzione cum'è l'incapsulazione di gomma sò aduttate per l'uggetti è l'arnesi in cuntattu cù u cable di fibra otticu OPGW per impediscenu chì u cable otticu ùn sia abraded.

(10) Quandu u cable di fibra ottica hè ancoratu, aduprate una pinza di cable speciale per cunnette a linea di ancora cù u connettore rotativu.A corda di l'ancora deve esse u più corta pussibule.

(11) Pruvate micca di piegà u cable otticu durante u prucessu di custruzzione, è a curvatura necessaria deve scuntrà u raghju minimu di curvatura (400 mm durante a stallazione è 300 mm dopu a stallazione).

(12) Siccomu u cable otticu ùn hè micca permessu di esse torciatu o torciatu, hè necessariu di utilizà un connettore a prova di torsione per cunnette quandu si paga, è utilizate un connettore rotativu per cunnette cù a corda di trazione.

(13) Quandu si stallanu clamps di cable, clamps fissi, clamps di groove paralleli è martelli anti-vibrazioni, si deve aduprà chiavi torque speciali per cuntrullà a forza di clamping di i clamps nantu à u cable otticu.

(14) Prima di a cunnessione, a fine di u cable otticu deve esse sigillata è prutetta, è i filamenti esterni di u cable otticu deve esse impeditu di sparghje.

(15) Dopu chì u cable di fibra ottica hè strettu, l'accessori deve esse stallati immediatamente, in particulare u martellu anti-vibrazione.U tempu di permanenza di u cable otticu OPGW nantu à u trolley ùn deve micca più di 24 h.

(16) Quandu si stallanu a pinza di sospensione di u cable otticu, aduprate un supportu di cable speciale per elevà u cable otticu da a pulley, è ùn hè micca permessu di attaccà direttamente u cable cù un ganciu per l'elevazione.

(17) Dopu chì u filu hè stallatu, s'ellu ùn pò micca esse spliced ​​immediatamente, u cable otticu deve esse avvoltu è fissatu in una pusizione sicura nantu à a torre per prevene i danni causati da l'omu.

(18) U raghju di curvatura di u cable di fibra ottica quandu hè avvoltu ùn deve esse menu di 300 mm.

(19) Quandu u cunduttore discendente di u cable otticu hè guidatu da u corpu di a torre, un attellu fissu deve esse stallatu ogni 2 m, è u filu pre-torciatu deve esse feritu per prutege u filu in u locu induve si pò fretu. u corpu di a torre.

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi