banner

Pianu di custruzzione di cable OPGW è ADSS

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-06-17

VISTA 659 Volte


Comu tutti sapemu chì u cable otticu OPGW hè custruitu nantu à u supportu di u filu di terra di a torre di linea di cullizzioni di energia.Hè un filu di terra di fibra ottica composta chì mette a fibra ottica in u filu di terra sopra per serve cum'è una cumminazione di prutezzione di fulmini è funzioni di cumunicazione.

pianu di custruzzione opgw & adss

I seguenti fattori deve esse cunsideratu durante a custruzzione diCavo otticu OPGW:

① U fattore di sicurezza di u filu di terra di fibra ottica composta OPGW ùn deve esse menu di 2,5, è deve esse più grande di u fattore di sicurezza di u disignu di u filu.U stress operativu mediu ùn deve esse più di 25% di u stress di fallimentu.

②A distanza trà u filu è u filu di terra in fibra ottica composta OPGW deve risponde à i requisiti di prutezzione di u fulmine.

③ U filu di terra di fibra ottica composta OPGW deve risponde à i requisiti di stabilità termica durante u funziunamentu normale di a linea è in casu d'accidentu.

U cable otticu ADSS hè un tipu di cable otticu autosuportante all-dielectric custruitu nantu à u materiale principale di u corpu di a torre di a linea di cullizzioni.Hè bisognu di un filu di terra cumuna per esse erettu à u stessu tempu per risponde à i bisogni di prutezzione di u lampu di a linea di cullizzioni.

I seguenti fattori deve esse cunsideratu durante a custruzzione diCavi ottici ADSS:

① U fattore di sicurezza di u cable otticu ADSS ùn deve esse menu di 2,5, è deve esse più grande di u fattore di sicurezza di u disignu di u cunduttore.U stress operativu mediu deve generalmente esse 18% -20% di u stress di fallimentu.

② U cable otticu ADSS deve risponde à i calculi di cuntrollu di forza è stabilità di fundazione di i pali è e torre eretti.

U cable otticu ③ADSS deve esse prutettu contr'à a corrosione elettrica, contru l'abrasione trà a torre è u filu quandu l'animali morde, è u ventu si devia.

④Satisfying chì sottu à l'azzione di e forze esterne, cum'è u ventu forte o u ghjacciu, ci hè abbastanza marghjenu trà u crossover di u cable otticu ADSS è a terra.

In riassuntu:

①Da a perspettiva di a custruzzione è di u funziunamentu è di u mantenimentu, u cable otticu 0PGW hà tutte e funzioni è e prestazioni di u filu di terra sopra è u cable otticu, chì integra i vantaghji meccanichi, elettrici è di trasmissione, custruzzione una volta, cumpleta una volta, alta sicurezza, affidabilità. , è forte capacità anti-risicu;U cable otticu ADSS hà bisognu di Erecting un filu di terra cumuna à u stessu tempu, i dui posti di stallazione sò diffirenti, è a custruzzione hè cumpletata in dui tempi.U funziunamentu nurmale di a linea elettrica ùn serà micca affettata in casu d'un accidente di linea elettrica.Pò esse ancu riparatu senza fallimentu di energia durante u funziunamentu è u mantenimentu.

②Da a perspettiva di l'indicatori di costu di l'ingegneria, i cavi ottici OPGW anu esigenze più elevate per a prutezzione di u fulmine, è u costu di una sola unità hè più altu;I cavi ottici ADSS ùn sò micca usati per a prutezzione di u lampu, è u costu di una sola unità hè più bassu.In ogni casu, u cable otticu ADSS hà ancu bisognu di cooperà cù l'erezione di un filu di terra ordinariu per a prutezzione di u lampu, chì esige un aumentu di i costi di custruzzione è materiale.À u listessu tempu, u cable otticu ADSS hà esigenze più altu per a forza di a torre eretta è u nome di a torre.Dunque, in quantu à u costu generale, u cable in fibra ottica OPGW salva l'investimentu in i parchi eolichi cà u cable in fibra ottica ADSS.

In riassuntu, u cable otticu OPGW sopra citatu hè adattatu per a custruzzione di parchi eolichi in altipiani è muntagne cù terreni cumplessi, elevazione ondulante è ambienti duru, è i cavi ottici ADSS sò adattati per a custruzzione di parchi venti di u desertu di Gobi è di u desertu cù sparsely. terrenu populatu è operazione è mantenimentu convenientu.

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi