U cable otticu intarratu direttu hè blindatu cù cinta d'acciaio o filu d'azzaru à l'esternu, è hè intarratu direttamente in terra. Hè bisognu di a prestazione di resistenza à i danni meccanichi esterni è di prevenzione di a corrosione di a terra. Diverse strutture di guaine deve esse scelte secondu l'ambienti è e cundizioni d'usu differenti. Per esempiu, in i zoni cù pesti è roditori, deve esse sceltu un cable otticu cù una guaina chì impedisce à i pesti è i roditori. Sicondu a qualità di a terra è l'ambienti, a prufundità di u cable otticu intarratu in terra hè generalmente trà 0,8 m è 1,2 m. Durante a posa, deve esse ancu cura di mantene a tensione di fibra in i limiti permessi.
U sepultura diretta deve risponde à i seguenti requisiti:
1. Evite zoni cun forte corrosione àcida è alkalina o corrosione chimica severa; quandu ùn ci hè micca misure protettive currispundenti, evità i spazii di danni termite è i spazii affettati da fonti di calore o spazii chì sò facilmente danati da e forze esterne.
2. U cable otticu deve esse stallatu in a trinchera, è l'area circundante di u cable otticu deve esse cupartu cù una terra suave o una capa di sabbia cun un spessore di micca menu di 100 mm.
3. In tuttu u longu di u cable otticu, una piastra protettiva cù una larghezza di micca menu di 50 mm da i dui lati di u cable otticu deve esse cuperta, è a piastra protettiva deve esse fatta di cimentu.
4. A pusizioni di pusizioni hè in i lochi cù scavi friquenti, cum'è e strade d'accessu urbanu, chì ponu esse stallati cù cinture di segnu ochju nantu à u bordu di prutezzione.
5. À a pusizioni di pusizioni in i suburbii o in l'area aperta, à l'intervallu di linea dritta di circa 100 mm longu u percorsu di u cable otticu, à u puntu di svolta o a parte di l'articulazione, i segni d'orientazione evidenti o i pali duveranu esse eretti.
6. Quandu si mette in zoni di terra non congelati, a guaina di u cable otticu à a fundazione di a struttura sotterranea ùn deve esse menu di 0,3 m, è a prufundità di a guaina di u cable otticu à a terra ùn deve esse menu di 0,7 m; quandu si trova nantu à a strada o in terra cultivata, deve esse prufonda bè, è ùn deve esse menu di 1m.
7. Quandu si mette in l'area di a terra congelata, deve esse intarratu sottu à a capa di terra congelata. Quandu ùn pò micca esse intarratu prufonda, pò esse intarratu in a strata di terra congelata secca o in terra di rinfurzà cù un bon drenaje di a terra, è altre misure per prevene i danni à u cable otticu pò ancu esse pigliatu. .
8. Quandu i fili di cable otticu intarrati direttamente intersecanu cù ferrovie, autostrade o strade, i tubi protettivi deve esse purtati, è u scopu di prutezzione deve esse più di u roadbed, i dui lati di u pavimentu di a strada è u latu di a fossa di drenagiu da più di 0,5 m.
9. Quandu u cable otticu direttamente intarratu hè introduttu in a struttura, un tubu protettivu deve esse stallatu à u pirtusu di a pendenza, è a bocca deve esse bluccata da l'acqua.
10. A distanza chjara trà l'articulazione di u cable otticu intarratu direttamente è u cable otticu adiacente ùn deve esse menu di 0,25 m; e pusizioni cumuni di i cables ottichi paralleli deve esse sfasciate l'una di l'altru, è a distanza libera ùn deve esse menu di 0,5 m; a pusizioni cumuna à u terrenu di a pendenza deve esse horizontale; per i circuiti impurtanti Hè cunsigliatu di lascià un modu di spare per mette u cable otticu in a seccione lucale partendu da circa 1000mm da i dui lati di l'articulazione di u cable otticu.