banner

Cavo in fibra ottica soffiata à l'aria

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-04-27

VISTA 776 Volte


A tecnulugia di cable Air Blowing hè un novu modu per fà migliurà significativu in i sistemi tradiziunali di fibra ottica, facilitendu l'adopzione rapida di rete di fibra ottica è furnisce à l'utilizatori un sistema di cablaggio flessibile, sicuru è costu-efficace.

Oghje, a tecnulugia di posa di cavi di fibra ottica in aria hè stata assai cumuna in i Stati Uniti, Germania, Francia, Paesi Bassi, Danimarca è altri paesi.GL cum'è un fabricatore di cable di fibra ottica prufessiunale in Cina, avemu esportatu più di 10000 kmsmicrocavu chì soffia l'ariaà u mondu sanu in 2020.

Cable-Blowing 1024x331

I vantaghji principali di a tecnulugia di micro-tubi è micro-cavi, In cunfrontu cù i metudi tradiziunali di stallazione diretta di tubi è di pipeline, a tecnulugia di micro-tubi è micro-cavi hà i seguenti vantaghji:

(1) Fate un usu pienu di risorse di pipeline limitate per realizà "una pipa cù più cavi".Per esempiu, un tubu 40/33 pò accoglie 5 microtubi di 10 mm o 10 7 mm, è un microtubu di 10 mm pò accoglie micro-cavi 60-core, cusì un tubu 40/33 pò accoglie fibre ottiche 300-core In questu modu, a densità di posa. di a fibra ottica hè aumentata, è u tassu d'utilizazione di u pipeline hè migliuratu.
(2) Investimentu iniziale ridutta.L'operatori ponu soffià in micro-cavi in ​​batch è invistisce in installments secondu a dumanda di u mercatu.
(3) Micro-tubu è micro-cavu furnisce una flessibilità più grande in l'espansione di capacità, chì risponde assai à a dumanda brusca di fibra ottica in i servizii di banda larga urbana.
(4) Facile à custruisce.A velocità di soffiu di l'aria hè rapida è a distanza di soffiu di l'aria una volta hè longa, chì riduce assai u periodu di custruzzione.Perchè a pipa d'acciaio hà una certa rigidità è elasticità, hè faciule per spinghje in a pipa, è a più longa durata di colpu pò esse più di 2 km à un tempu.
(5) U cable otticu hè guardatu in u microtube per un bellu pezzu, è ùn hè micca corrodutu da l'acqua è l'umidità, chì pò assicurà chì u cable otticu hà una vita di travagliu di più di 30 anni.
(6) Facilità l'aghjunzione di novi varietà di fibre ottiche in u futuru, mantene un capu tecnologicu, è adattate constantemente à i bisogni di u mercatu.

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi