banner

Chì fibra ottica hè aduprata per a custruzzione di a rete di trasmissione?

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-04-08

VISTA 640 Volte


Chì fibra ottica hè aduprata per a custruzzione di a rete di trasmissione?

Ci sò trè tippi principali: G.652 fibra monomode cunvinziunali, G.653 fibre monomode dispersion-shifted and G.655 fibre non-zero dispersion-shifted.

nutizie in fibra ottica

G.652 fibre uni-modehà una grande dispersione in a banda C 1530 ~ 1565nm è a banda L 1565 ~ 1625nm, in generale 17 ~ 22psnm • km, quandu a tarifa di u sistema righjunghji 2.5Gbit / s o più, a compensazione di dispersione hè necessaria, à 10Gbit / s. u costu di u sistema hè relativamente altu, è hè u tipu più cumuni di fibra dispostu in a reta di trasmissione in u mumentu.

A dispersione diG.653 fibre dispersion-shiftedin a banda C è a banda L hè in generale -1 ~ 3.5psnm• km, cù dispersione zero à 1550nm, è a tarifa di u sistema pò ghjunghje à 20Gbit/s è 40Gbit/s, chì hè una sola lunghezza d'onda ultra-longa distanza. trasmissioni A megliu fibra.Tuttavia, per via di a so funzione di dispersione zero, quandu DWDM hè utilizatu per l'espansione, l'effetti non-lineari saranu, chì portanu à a diafonia di u signale, risultatu in una mistura di quattru onde FWM, cusì DWDM ùn hè micca adattatu.

G.655 fibre non-zero dispersion-shifted: G.655 fibre non-zero dispersion-shifted hà una dispersione di 1 à 6 psnm • km in a banda C, è in generale 6-10 psnm • km in a banda L.A dispersione hè chjuca è evita cero.A zona di dispersione ùn solu supprime u FWM di mistura di quattru onde, pò esse usata per l'espansione DWDM, ma pò ancu apre sistemi d'alta veloce.A nova fibra G.655 pò espansione l'area efficace à 1,5 à 2 volte quella di a fibra ordinaria, è a grande zona efficace pò riduce a densità di putenza!

Per più dimostrazioni tecniche, cuntattateci:[email protected]

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi