banner

Cosa hè u cable LSZH?

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2022-02-22

VISTA 520 Volte


LSZH hè a forma corta di Low Smoke Zero Halogen.Questi cavi sò custruiti cù materiale di giacca senza materiali alogeni cum'è u cloru è u fluoru, postu chì questi chimichi anu una natura tossica quandu sò brusgiati.

Vantaghji o vantaghji di u cable LSZH
Eccu i benefici o vantaghji di u cable LSZH:
➨Sò aduprati induve e persone sò assai vicinu à l'assemblee di cavi induve ùn anu micca una quantità adeguata di ventilazione in casu d'incendiu o ci sò spazii pocu ventilati.
➨Sò assai costu-efficaci.
➨Sono aduprati in sistemi ferroviari induve i fili di segnali di alta tensione sò usati in tunnel sotterranei.Questu riducerà e pussibilità di accumulazione di gasi tossichi quandu i cavi ricevenu u focu.
➨Sono custruiti cù composti termoplastici chì emettenu fumu limitatu senza alogeni.
➨Ùn pruducenu micca gas periculosi quandu venenu in cuntattu cù fonti di calore elevate.
➨La giacca di cable LSZH aiuta à prutezzione di e persone in casu di focu, fume è gasu periculosu per via di a brucia di cavi.

Inconvenienti o svantaghji di u cable LSZH
Eccu i svantaghji o svantaghji di u cable LSZH:
➨A giacca di u cable LSZH usa un altu % di materiale di riempimentu per offre un pocu fumu è zero alogeni.Questu rende a giacca menu resistente à l'acqua / chimica paragunate à a contrapartita di cable non-LSZH.
➨La giacca di u cable LSZH sperimenta crepe durante l'installazione.Per quessa, sò necessarii lubrificanti speciali per impediscenu danni.
➨ Offre una flessibilità limitata è dunque ùn hè micca adattatu per a robotica.

Se a prutezzione di l'equipaggiu o di e persone hè un requisitu di cuncepimentu, cunsiderà i cavi giaccati à pocu fumu zero-halogen (LSZH).Emettenu menu fumi tossichi cà i giacche standard di cable basati in PVC.Di genere, u cable LSZH hè adupratu in spazii ristretti, cum'è l'operazioni minerarie induve a ventilazione hè di preoccupazione.

Chì ci hè a diffarenza trà u cable LSZH è i cavi cumuni?

U paràmetru di a funzione è a tecnica di u cable di fibra ottica LSZH hè cum'è i cavi di fibra ottica cumuni, è a struttura interna hè ancu simile, a diferenza di basa hè a giacca.E giacche di fibra ottica LSZH sò più resistenti à u focu cumparatu cù i cavi di PVC cumuni, ancu quandu sò catturati in u focu, i cavi LSZH brusgiati furniscenu fumu pocu è senza sustanzi alogeni, sta funzione ùn hè micca solu protettiva di l'ambiente, ma u fumu bassu quandu hè ghjuntu. brusgiatu hè ancu impurtante per e persone è e facilità in u locu sparatu.

A giacca LSZH hè custituita da qualchi materiali assai speciali chì ùn sò micca alogenati è ignifughi.U cable jacketing LSZH hè cumpostu di composti termoplastichi o termostabili chì emettenu fumu limitatu è senza alogeni quandu sò esposti à alti fonti di calore.U cable LSZH riduce a quantità di gas tossicu è corrosivu dannosu emessi durante a combustione.Stu tipu di materiale hè tipicamente utilizatu in spazii pocu ventilati, cum'è aerei o vagoni ferroviari.E giacche LSZH sò ancu più sicure cà i giacche di cable classificate Plenum chì anu una bassa inflammabilità, ma ancu liberanu fumi tossichi è caustici quandu sò brusgiati.

Low fume zero halogen hè diventatu assai populari è, in certi casi, un requisitu induve a prutezzione di e persone è l'equipaggiu da u gas tossicu è corrosivu hè critica.Stu tipu di cable hè sempre implicatu in un focu assai pocu fumu hè pruduciutu facendu stu cable una scelta eccellente per i lochi ristretti cum'è navi, sottumarini, aerei, stanze di servitori high-end è centri di rete.

Chì ci hè a diffarenza trà i cavi PVC è LSZH?

Fisicamente, PVC è LSZH sò assai diffirenti.I patchcords di PVC sò assai suave;I patchcords LSZH sò più rigidi perchè cuntenenu u compostu ignifugo, è sò esteticamente più piacevuli.

Un cable PVC (fattu di polyvinyl chloride) hà una giacca chì emette un fumu neru pesante, l'acidu clorhidric, è altri gasi tossichi quandu brusgia.U cable Low Smoke Zero Halogen (LSZH) hà una giacca resistente à a fiamma chì ùn emette micca fumi tossichi ancu s'ellu brusgia.

LSZH più caru è menu flexible

I cables LSZH generalmente costanu più di u cable PVC equivalente, è certi tipi sò menu flessibili.U cable LSZH hà alcune restrizioni.Sicondu i standard CENELEC EN50167, 50168, 50169, i cavi schermati devenu esse senza alogeni.Tuttavia, nisuna regulazione simili ùn hè ancu applicata à i cavi senza schermu.

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi