banner

A nova stallazione di cavi in ​​fibra OPGW aumenta l'infrastruttura di cumunicazione in e zone rurali

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2023-04-19

VISTA 71 Volte


In un tentativu di migliurà l'infrastruttura di cumunicazione in i zoni rurali, un novuOPGW (Fiu otticu di terra)A stallazione di cable di fibra hè stata cumpletata, chì offre una cunnessione Internet più veloce è affidabile à e cumunità remoti.

U prugettu, chì hè statu guidatu da un sforzu cumunu trà u guvernu è una sucietà privata di telecomunicazioni, hà u scopu di chjappà a divisione digitale trà e zone urbane è rurale, purtendu l'accessu à Internet à alta velocità à e regioni precedentemente sottumessi.

U cable di fibra OPGW, chì hè statu stallatu nantu à una distanza di 100 chilometri, offre una capacità di larghezza di banda alta, attenuazione di u signale bassu, è una prutezzione di fulmini mejorata, facendu una soluzione affidabile per furnisce l'internet à alta velocità à e cumunità rurale.

https://www.gl-fiber.com/opgw-typical-designs-of-central-al-covered-stainless-steel-tube-4.html

Sicondu i funzionari lucali, a nova installazione di cable in fibra OPGW hè prevista di avè un impattu significativu nantu à a vita di i residenti rurali, postu chì li permetterà di accede à i servizii critichi cum'è a telemedicina, e-commerce è educazione in linea.

U prugettu hè statu elogiatu da l'esperti di l'industria cum'è un passu significativu per rinfurzà l'infrastruttura di cumunicazione in e zone rurale è prumove l'inclusione digitale.Cù a fine di stu prughjettu, e cumunità rurale ponu avà gode di i benefizii di l'internet d'alta veloce, chì prima era dispunibule solu in i zoni urbani.

In generale, a nova installazione di cable in fibra OPGW rapprisenta una tappa significativa in u sforzu per colma a divisione digitale è portà l'infrastruttura di cumunicazione muderna à e cumunità precedentemente sottumessi.Cù l'investimentu cuntinuu in questa zona, più zoni rurali sò previsti di prufittà di una cunnessione Internet mejorata è un accessu più grande à i servizii digitali in u futuru.

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi