banner

Fibre Drop Cable è a so applicazione in FTTH

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-11-11

VISTA 613 Volte


Cos'è u Fiber Drop Cable?

U cable di goccia di fibra hè l'unità di cumunicazione ottica (fibra ottica) in u centru, dui membri paralleli di rinforzu non metallicu (FRP) o di rinforzu metallicu sò posti nantu à i dui lati, più u cloruru di polivinile neru o culuratu (PVC) o l'alogenu à pocu fumu. -Materiale senza (LSZH), guaina senza fumo, senza alogeni, ritardante di fiamma).Per via di a so forma di farfalla, hè ancu chjamatu u cable otticu di farfalla è u cable otticu di figura 8.

Struttura è Tipu di Fibra Drop Cable:

U cable di goccia di fibra hè ancu divisu in interni è esterni.U cable di goccia di fibra ordinariu hà una struttura standard di figura ottu;dui membri di forza parallela, a mità di quale hè a fibra ottica, hè soprattuttu utilizata in casa;u cable di goccia di fibra autosuportante hè soprattuttu utilizatu fora, in u cavu di goccia di fibra cumuna, filu di sospensione di filu d'acciaio grossu hè aghjuntu à a struttura.

 cavu di caduta 1cavu di caduta 2

 

Strength Member, u cable di goccia di fibra cù un membru di forza di metallu pò ottene una forza di trazione più grande è hè adattatu per cablaggi orizzontali interni à longa distanza o cablaggi verticali interni à corta distanza.U cable di goccia di fibra di u membru di forza di metalli ùn hè micca rinfurzatu cù un filu d'acciaio di fosfatazione convenzionale, ma cù un materiale speciale di filu d'acciaio rivestitu di rame, chì pò evità danni à u cable otticu causatu da springback è avvolgimentu causatu da filu d'acciaio fosfatatu in a custruzzione di l'ingegneria.U cable di goccia di fibra di membri di forza non metallica usa FRP cum'è materiale di rinforzu, chì hè divisu in dui tipi di kfrp è gfrp.Kfrp hè più suave è più duttile, più liggeru è più caru.Puderà realizà tuttu l'accessu di casa non metallicu è hà un rendimentu superiore di prutezzione di u lampu.Adatta per l'introduzione da l'esterno à l'internu.

A giacca esterna, u materiale PVC o LSZH hè generalmente utilizatu per a giacca esterna di u cable di goccia di fibra.U rendiment di ignifuga di u materiale LSZH hè più altu ch'è quellu di u materiale PVC.À u listessu tempu, l'usu di materiale LSZH neru pò bluccà l'erosione ultravioletta è impedisce u cracking, è hè adattatu per l'introduzione da l'esterno à l'internu.

Tipu di Fibra Ottica, i fibri ottichi cumuni di u cable di goccia di fibra sò G.652.D, G.657.A1, G.657.A2.A fibra ottica in u cable di goccia di fibra usa G.657 small bending radius fibre, chì pò esse curvatu à 20mm.A posa di u radiu hè adattatu per entra in a casa in l'edificiu per via di pipeline o linea luminosa.G.652D fibra unicu-mode hè a fibra unica-mode cù l'indicatori più stretti trà tutti i livelli G.652 è hè cumplettamente cumpatibile retrocede.Hè strutturalmente u listessu cum'è a fibra G.652 ordinaria è hè attualmente u più avanzatu utilizatu in e rete di l'area metropolitana.Fibra monomodale senza dispersione spostata.

Caratteristiche di Fibre Drop Cable:

1. Ligeru è di diametru chjucu, ritardante di fiamma, faciule da separà, bona flessibilità, resistenza à a curvatura relativamente bona è faciule di riparà;

2. Dui FRP paralleli o materiali rinfurzati di metalli ponu furnisce una bona resistenza à a compressione è prutegge a fibra ottica;

3. Struttura simplice, pesu ligeru è praticità forte;

4. Disegnu di groove unicu, faciule da sbuchjarà, faciule da cunnette, simplificà a stallazione è u mantenimentu;

5. Guaina di polietilene flame-retardant senza alogeni senza fumu o guaina PVC di prutezzione di l'ambiente.

Applicazioni di Fibre Drop Cable:

1.User cablaggio indoor

I cavi di farfalla interni sò dispunibuli in specificazioni cum'è 1 core, 2 cores, 3 cores, 4 cores, etc. I cables unicu core deve esse utilizatu per l'utilizatori residenziale per accede à i cavi ottici di farfalla;per l'utilizatori di l'affari per accede à i cavi ottici di farfalla, u disignu di cavi 2--4 core.Ci sò duie forme di cavi ottici di casa in forma di farfalla: membri di rinfurzà micca metallicu è membri di rinfurzà di metalli.Piglià in contu i fattori di prutezzione fulmini è forti interferenza elettricu, non-metallicu rinforza membri farfalla cavi otticu deve esse usatu in casa.

2.Wiring verticale è horizontale in u bastimentu

Cum'è u cablaggio di l'internu di l'utilizatore, u filatu horizontale ùn hè micca assai esigenti nantu à u cable otticu, ma u filatu verticale deve esse bisognu di u cable otticu per avè una certa forza di prestazione di tensione, cusì avemu da cunsiderà a prestazione di tensione di u cable di goccia di fibra. quandu compra

3.Self-supporting aerial-home wiring

U cable otticu di cablaggio autoportante "8" aghjusta una unità di filu di metallo appesa nantu à a basa di u cable di goccia di fibra, cusì hà una forza di trazione più grande, pò esse usatu per a posa sopra, è hè adattatu per u cablaggio aereo all'aperto in ambienti interni di cablaggio. .U cable otticu hè stallatu in una manera sopra à l'esternu, l'unità di filu di metallo suspendu hè tagliatu prima di entre in a casa, è fissatu nantu à un supportu speciale, è u cable otticu rimanente hè sguassatu di u filu di metalli pendente è introduttu in a stanza cù un cavu di caduta di fibra.

4.Pipeline cablaggio di casa

I cavi ottici di mappatura di tubi è i cavi ottici di cablaggio autoportante "8" sò cavi ottici integrati interni è esterni, chì ponu adattà sia à ambienti interni sia esterni, è sò adattati per l'introduzione FTTH da l'esterno à l'internu.A causa di l'aghjunzione di guaine esterne, rinforzi è materiali chì bloccanu l'acqua nantu à a basa di u cable di goccia di fibra, u cable otticu di mappatura di pipa hà migliuratu a durezza è u rendiment impermeabile, è hè adattatu per a stallazione di tubi esterni.

 

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi