banner

U Disegnu Tipicu Principale di FTTH Drop Cable è Precauzioni di Custruzzione

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2021-07-22

VISTA 538 Volte


Cum'è un fabricatore di cavi in ​​fibra ottica cù 17 anni di sperienza di produzzione, i cavi di fibra ottica Drop di GL sò esportati in 169 paesi à l'esteru, in particulare in Sudamerica.Sicondu a nostra sperienza, a struttura di u cable di fibra ottica inguainata include principalmente e seguenti strutture:

CABLE FTTH 1

Precauzioni di custruzzione:

1. Prima di mette u cable di fibra ottica in casa, deve esse cunsideratu u tipu di l'edifiziu residenziale di l'utilizatori, e cundizioni ambientali è u routing di u cable esistente.À u listessu tempu, hè necessariu di fà un ghjudiziu cumpletu nantu à l'ecunumia è a sicurità di a custruzzione, a cunvenzione di u mantenimentu futuru è a satisfaczione di l'utilizatori..

2. I tubi dissimulati esistenti deve esse usatu quantu pussibule per mette i cavi di fibra ottica.Per l'edificazioni residenziali senza tubi dissimulati o tubi dissimulati indisponibili, hè cunsigliatu di stende i cavi di goccia in forma di farfalla mettendu soffietti in l'edificiu.

3. Per l'edificazioni residenziali cù ponti di cablaggio verticale, hè cunsigliu per installà tubi corrugati è scatuli di traversu di pavimentu in i ponti per mette cavi di goccia in forma di farfalla.Se ùn ci hè micca spaziu per installà a pipa corrugata in u ponte, u pipa di bobina deve esse aduprata per imbulighjà a stallazione di u cable otticu di goccia in forma di farfalla per prutege u cable otticu.

4. Siccomu u cable di goccia in forma di farfalla ùn pò esse immersa in l'acqua per un bellu pezzu, in generale ùn hè micca adattatu per esse stallatu direttamente in una pipeline sotterranea.

5. U picculu raghju di curvatura di u cable otticu di goccia in forma di farfalla deve esse cumpletu cù: durante u prucessu di posa ùn deve esse menu di 30mm;dopu a fissazione ùn deve esse menu di 15 mm.

6. In circustanze nurmale, a trazione di u cable di goccia di farfalla ùn deve micca più di 80% di a tensione permessa di u cable otticu;a trazione istantanea ùn deve micca più di a tensione permessa di u cable otticu, è a trazione principale deve esse aghjuntu à u membru di rinforzu di u cable otticu.

7. A bobina di u cable otticu deve esse usata per portà u cable otticu in forma di farfalla, è a tavola di u cable deve esse usata quandu si mette u cable otticu, in modu chì a bobina di u cable otticu pò rotà automaticamente per impedisce u cable otticu da esse. intricatu.

8. In u prucessu di a stallazione di u cable otticu, l'attenzione stretta deve esse pagata à a forza di tensione è u raghju di curvatura di a fibra ottica per impediscenu a fibra ottica da esse torciata, torciata, dannata è pisata.

CAVO DI GOCCIA

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi