banner

U Futuru di e Telecomunicazioni: Cavu Micro Fibre Blown Air

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2023-03-27

VISTA 109 Volte


Siccomu a dumanda di Internet più veloce è affidabile cuntinueghja à cresce, l'imprese di telecomunicazione sò in constantemente esplorate e tecnulugia novi per migliurà a so infrastruttura.Una di tali tecnulugia chì guadagna trazione hè uCavu in microfibra soffiata à l'aria(ABMFC).

ABMFC hè un novu tipu di cable di fibra ottica chì sguassate i metudi tradiziunali di stallazione.Invece di mette u cable manualmente, ABMFC usa l'aria compressa per spinghje u cable à traversu i dutti preinstallati, chì permettenu una stallazione più veloce è più efficiente.

ABMFC ùn solu furnisce tempi di stallazione più veloce, ma offre ancu parechji altri benefici.U cable di microfibra hè più fino è più ligeru cà i cables tradiziunali, chì permettenu più cables per esse installati in i stessi ducts, in ultimamente aumentendu a capacità.

ABMFC hè ancu più flessibile è pò esse facilmente maneuvered intornu à i cantoni è attraversu spazii stretti, facendu ideale per ambienti urbani.A tecnulugia hè ancu più amichevule per l'ambiente, perchè esige menu risorse è pruduce menu rifiuti cà i metudi tradiziunali di stallazione di cable.

L'imprese di telecomunicazione in u mondu cumincianu à investisce in a tecnulugia ABMFC, cù parechji prughjetti di stallazione à grande scala digià in corso.I sperti predicanu chì sta tecnulugia diventerà u standard per l'infrastruttura di telecomunicazione futura.

U futuru di e telecomunicazioni hè luminoso cù l'intruduzioni di a tecnulugia ABMFC.Tempi di stallazione più veloci, capacità aumentata è sustenibilità ambientale mejorata sò solu alcuni di i benefici chì sta tecnulugia offre.Cume più è più cumpagnie adoptanu sta tecnulugia, l'industria di e telecomunicazioni cuntinueghja à evoluzione è furnisce ancu servizii megliu à i clienti.

https://www.gl-fiber.com/products-epfu-micro-cable-with-jelly/

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi