banner

Manuale di installazione di hardware è accessori OPGW-2

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2020-09-25

VISTA 667 Volte


GL Technology Ultimu Manuale di Installazione OPGW

Avà, cuntinuemu u nostru studiuOPGW Hardware è AccessoriInstallazione oghje.

Installa i raccordi è l'accessori in 48 ore dopu à strincà i cavi in ​​a seccione di tensione per evità danni innecessarii à e fibre causati da l'overfatigue di u cable, perchè u cable puderia esse facilmente abrasatu o vibrate in a pulley.I raccordi è l'accessori di OPGW sò generalmente include: pinza di tensione,
pinza di sospensione, filu di terra speciale, smorzatore di vibrazioni, verghe di armatura, pinza di downlead, scatula di unione è cusì.

1. Installazione di pinza di tensione

A pinza di tensione hè u hardware chjave per installà OPGW chì ùn solu solu fissa u cable nantu à u polu è a torre è dà assai pressione, ma ancu afferra u cable strettu mentre ùn supera l'intensità di pressione laterale di OPGW.A pinza di tensione hè generalmente usata in a torre di terminazione, a torre d'angolo di più di 15 °, u cablaggio
torre o torre di palo di grande differenza di altitudine.A pinza di tensione standard di pre-stranding hè custituita da filu di stranding internu, filu stranding esterno, ditale, bolt, nut è cusì.

Passi di a stallazione:
A. Fix u hardware in a torre dopu chì l'arcu di cable hè aghjustatu cù l'equipaggiu putt-off.
B. Tire u filu stranding esternu di tensione stabilitu attraversu u ciclu in forma di cori di u hardware di transitu.Fate u filu stranding parallelu cù u cable è marcate u cable in u locu di culore nantu à u filu.
C. Corrisponde u filu stranding internu cù marca nantu à u cable, è poi, reel u primu gruppu di filu pre-stranding nantu à u cable.Avvolgi l'altri fili di pre-cablamentu o inserisci u fioccu di messa à a terra vicinu à a marca di colorazione per assicurà chì tutti i fili di pre-cablamentu s'arrotolanu strettamente è chì l'estremità sò tagliate è
ben proporzionata.Impedisce u filu di pre-stranding da trasmutazione per overexerting per ùn influenzà a distanza di i bulloni.
D. Mettite u filu di pre-stranding in u ditale è currispondenu a marca di a sezione trasversale di u filu stranding fora cù l'earmark di culore di u filu stranding internu.E poi, avvolgete u filu stranding esternu.Mantene u spaziu simmetricu ùn importa micca a bobina da una parte o duie parte.

2 Installazione di una pinza di sospensione

A pinza di sospensione pre-stranding hè aduprata per appiccà u cable in u bassu, chì hè custituitu da filu stranding internu, filu stranding esterno, clamp di gomma, crosta di lingotti di lega, bullone, noce è guarnizione.

Passi di a stallazione:
A. Marcate u puntu fissu di a sospensione nantu à u cable OPGW è rimbursate u filu stranding internu da a parti media, chì hè stata marcata.Aduprate e mani, micca arnesi per arruinà a parte di terminazione dopu avè avvoltu tutti i fili stranding interni.
B. Mette u centru di u filu stranding internu à u centru di gomma clamp è fissu cù u tape insulted, E poi, reel u filu stranding fora nant'à u clamp rubber nsemi a curve o inserisci u merluzzu grounding.Mantene u spaziu simmetricu è evite l'intersezzione.
C. Pone u centru di a crush à u centru di l'estremità di u filu stranding stranding the bolt and fix it.E poi cunnetta cù una graffa di sospensione, strappa u bullone è appiccà à a torre.

3. Installazione di damper di vibrazione

L'ammortizzatore di vibrazione hè utilizatu per eliminà o allentà a vibrazione causata da ogni tipu di fatturi durante l'operazione OPGW per prutege u cable OPGW è allargà a vita di u cable.
3.1 Principiu di attribuzione di u numeru di installazione:
U numaru di damper di vibrazione hè attribuitu secondu u principiu di seguente: span≤250m: 2 set;span: 250 ~ 500m (cumpresi 500m), 4 setti;span: 500 ~ 750m (cumpresi 750m), 6 setti;quandu u span hè più di 1000m, u pianu di allocazione deve esse cambiatu secondu a situazione di a linea.

3.2 Posizione di stallazione

(1) Formula di calculu:

Formula di calculu:


D : diametru di u cable (mm)
T : stress mediu annuale di cable (kN), generalmente 20% RTS
M: pesu unità di cable (kg/km)

(2) Puntu di partenza di a stallazione di l'ammortizzatore di vibrazione: u puntu di partenza di L1 hè a linea centrale di a pinza di sospensione è a linea di u centru di u ditale di a pinza di tensione;u puntu di partenza di L2 hè u centru di u primu damper di vibrazione, u puntu di partenza di L3 hè u centru di u sicondu damper di vibrazione, è cusì.
(3) U primu damper di vibrazione deve esse stallatu nantu à u filu stranding internu di l'accessori, è altri
sò stallati nantu à verghe di armatura speciale da a seconda vibrazione damper.

4. Installazione di filu di terra
U filu di terra hè principalmente utilizatu per furnisce l'accessu à l'electricità di corta corta quandu l'OPGW hè in terra.Hè stranded da un filu di lega è cunnessu cù accessori cù una pinza di scanalatura parallela o illustrazione è l'altra estremità hè cunnessa à u foru di messa à terra di a torre.A stallazione di filu di terra deve esse esteticu, cù una lunghezza adattata, senza curva o torsione.I punti di cunnessione duveranu avè boni cuntatti è mantenenu unificati
tutte e righe.

5. Stallazione di clamp downlead, cable tray è joint box
U cable à u puntu di splicing nantu à a torre deve esse spliced ​​dopu esse purtatu à a terra.Lungo i dui lati di u filu di terra stanu di a torre à u corpu di a torre è poi portanu longu l'internu di u corpu di a torre.U raghju di curvatura di a strada induve passa u downlead ùn deve esse menu di 1 m, è u raghju di curvatura minimu deve esse prumessu durante l'operazione, generalmente più di 0,5 m.Dopu chì u cable hè purtatu à a terra, a pinza di downlead hè aduprata per attache u
cable in principiu materiale o altru materiale di u cable.A pinza di pinza à l'orechja d'ancora deve esse usata quandu hè guidata longu u palu di cimentu (per esempiu
cum'è stazione di cunversione, struttura power plant).Cable downlead deve esse dritta è bella.A cassetta di cunghjunta è a cassetta di cable deve esse stallata in un locu adattatu nantu à a torre, è circa 8 ~ 10 m sopra a superficia di dati di a torre.A stallazione deve esse ferma è tutte e linee deve esse unificate.

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi