banner

Cunniscenza di u cable di fibra di u filu di terra (OPGW).

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2020-11-24

VISTA 489 Volte


OPGW hè un cavu doppiu di funziunamentu chì svolge i funzioni di un filu di terra è furnisce ancu un patch per a trasmissione di segnali di voce, video o dati.I fibri sò prutetti da e cundizioni ambientali (lampi, cortu circuitu, carica) per assicurà a fiducia è a longevità.U cable hè cuncepitu per esse installatu nantu à e linee di trasmissione è di distribuzione per purtassi cumunicazioni di voce, dati è video, in particulare in u sistema di monitoraghju di forma d'onda d'illuminazione, un sistema d'osservazione per a linea di prova aerea, sistema d'infurmazione di dati di mantenimentu, sistema di prutezzione di linea elettrica, sistema di operazione di linea elettrica. , è u monitoraghju di a substazione senza pilota.

GL fucalizza nantu à u sviluppu è a produzzione di cable FO per 16 anni è OPGW hè unu di i nostri prudutti principali, i nostri prudutti sò esportati in più di 160 paesi.Ci sò 4 decigni tipici di cavi di fibra ottica OPGW offerti da GL.

OPGW Disegni Tipici di Tubu Loose Central d'Acciaio Inox, U tubu centrale d'acciaio inossidabile hè circundatu da strati singuli o doppiu di fili d'acciaio rivestiti d'aluminiu (ACS) o mischjà fili ACS è fili di lega d'aluminiu.sò i cavi più utilizati, u so disignu hè cumplettamente adattatu à i bisogni di linea elettrica più cumuni.

1

OPGW Disegni Tipici di Tubu Stranded Stainless Steel, U Stranded Optical Ground Wire (OPGW) hè stranded da doppiu o trè strati di fili d'acciaio rivestiti d'aluminiu (ACS) o mischjà fili ACS è fili in lega d'aluminiu, U so disignu hè cumplettamente adattatu à i più cumuni. bisognu di linea elettrica.

2

Tubu d'acciaio inossidabile ricopertu di AL OPGW, U tubu d'acciaio d'acciaio coperto di AL centrale hè circundatu da strati singuli o doppii di fili d'acciaio rivestiti d'aluminiu (ACS) o mischjà fili ACS è fili di lega d'aluminiu. U disignu di tubi d'acciaio inossidabili coperto AL aumenta a sezione trasversale. di AL, per ghjunghje sin'à un megliu currente di difettu è di resistenza à u lampu.Applicate à a linea di trasmissione chì richiede un diametru chjucu è un grande currente di difettu.

3

Tubu d'Aluminiu PBT OPGW, U Filu di Terra Ottica di Tubu Loose PBT (OPGW) hè circundatu da strati singuli o doppii di fili d'acciaio rivestiti d'aluminiu (ACS) o mischjà fili ACS è fili di lega d'aluminiu.Good anti-corrosion performance.Material è struttura sò uniformi, bona resistenza à fatigue vibration.

4

Inoltre, l'OPGW hà alcune proprietà meccaniche cumuni:

Radiu di curvatura minimu:
Sottu stallazione: 20 × OD
Durante l'operazione: 10×OD per i cavi senza armature;20×OD per i cavi blindati.
Gamma di temperatura:
Gamma di temperatura di funziunamentu: -40 ℃ (-40 ℉) à + 70 ℃ (+ 158 ℉)
Gamma di temperatura di almacenamiento: -50 ℃ (-58 ℉) à + 70 ℃ (+ 158 ℉)

Carica massima di compressione: 4000N per i cavi senza armature;6000N per i cavi blindati
Impattu ripetutu: 4,4 Nm (J)
Torsione (torsione): 180 × 10 volte, 125 × OD
Cyclic Flexing: 25 cicli per i cavi blindati.;
100 cicli per i cavi senza armatura.
Resistenza à u Crush: 220 N/cm (125lb/in)

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi