banner

Cumu prutegge i cavi ADSS durante u trasportu è a custruzzione?

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2022-02-09

VISTA 4,890 Volte


In u prucessu di trasportu è stallazione dicavu ADSS, ci sarà sempre qualchi picculi prublemi.Cumu evità questi picculi prublemi?Senza cunsiderà a qualità di u cable otticu stessu, i seguenti punti devenu esse fattu.U funziunamentu di u cable otticu ùn hè micca "degeneratu attivamente".

1. U rollu di cable cù u cable otticu deve esse rotulatu in a direzzione marcata nantu à u pannellu laterale di u reel.A distanza di rolling ùn deve esse troppu longa, generalmente micca più di 20 metri.Quandu si rotola, ci vole à piglià cura per impedisce chì l'ostaculi dannu u cartone di imballaggio.

2. L'equipaggiu d'elevazione, cum'è carrelli elevatori o passi spiciali, deve esse usatu quandu si carica è scaricate i cavi ottici.

3. Hè strettamente pruibitu di mette o stack the reels cable otticu cù cables otticu, è i reels di cable otticu in u carru deve esse furtificatu cù blocchi di lignu.

4. U cable ùn deve esse invertitu parechje volte per evitari l'integrità di a struttura interna di u cable otticu.Prima di mette u cable otticu, una ispezione visuale, cuntrollà e specificazioni, mudellu, quantità, lunghezza di prova è attenuazione, etc., deve esse realizatu per l'ispezione è l'accettazione di una sola bobina.Ci hè un certificatu d'ispezione di fabbrica di u produttu (si deve esse guardatu in un locu sicuru per e dumande future), è fate attenzione à ùn dannà u cable otticu quandu sguassate u scudo di u cable.

5. Duranti u prucessu di custruzzione, deve esse nutatu chì u raghju di curvatura di u cable otticu ùn deve esse menu di i rigulamenti di a custruzzione, è u cable otticu ùn hè micca permessu di esse eccessivamente curvatu.

6. U cable otticu overhead deve esse tiratu da pulleys.U cable otticu suprana deve evità l'attrito cù edifici, arburi è altre facilità.Evitate di trascinà a terra o di strofinate cù altri oggetti affilati è duri per dannà a pelle esterna di u cable otticu.Se necessariu, misure protettive deve esse stallate.Hè strettamente pruibitu di tirà a forza di u cable otticu dopu à saltà fora di a pulley per impedisce chì u cable otticu sia sfrattutu è dannatu.

7. Evite l'uggetti inflammabili quant'è pussibule quandu cuncepisce a linea di cable otticu.S'ellu hè inevitabbile, u cable otticu deve piglià misure di prutezzione di u focu.

2.9

GL cum'è un fabricatore prufessiunale, ci focalizemu nantu à l'integrazione di a produzzione è di vendita di R&D di fibra ottica.I nostri cavi sò esportati in più di 170 paesi in u mondu.18 anni di pruduzzione è sperienza di vendita, i servizii di logistica matura assicuranu chì ognuna di i nostri Cavi hè consegnatu à i clienti senza problemi.A guida tecnica prufessiunale è u megliu serviziu post-vendita assicuranu chì i nostri cavi ponu esse applicati cù successu à a custruzzione di u prugettu.

2022, Semu tornati da e nostre vacanze di l'annu novu cinese.Cuntattateci, GL benvenutu à u prugettu mundiale!

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi