banner

"L'adozione di cavi di caduta FTTH hè in forte crescita mentre più persone travaglianu da casa"

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2023-03-18

VISTA 80 Volte


Mentre u mondu cuntinueghja à affruntà a pandemia di COVID-19, più persone travaglianu da casa chè mai.Cù stu cambiamentu versu u travagliu remoto, ci hè statu un aumentu significativu di a dumanda di accessu à Internet à alta velocità.

Per risponde à sta dumanda, i fornitori di servizii Internet (ISP) sò sempre più rivolti à i cavi di caduta Fiber-to-the-Home (FTTH) per furnisce cunnessione Internet affidabile è à alta velocità direttamente à e famiglie.I cavi di caduta FTTH sò pensati per cunnette a rete di fibra principale à e case individuali, furnisce una linea di fibra ottica dedicata per ogni residenza.

Sicondu i sperti di l'industria, l'adopzione di i cavi di caduta FTTH hè cresciuta in l'ultimi mesi, cù parechji ISP chì investenu assai in a tecnulugia.Questu hè dovutu in gran parte à l'aumentu di a dumanda per l'accessu à Internet à alta velocità cum'è più persone travaglianu da casa.

"I cavi di caduta FTTH furniscenu a velocità, l'affidabilità è a larghezza di banda necessaria per sustene e richieste di u travagliu remoto", hà dettu John Smith, un portavoce di un ISP di punta."Cumu più persone travaglianu da casa, vedemu un aumentu significativu di a dumanda di cavi di caduta FTTH".

https://www.gl-fiber.com/products-ftth-drop-cable/

I benefici diCavo di caduta FTTHs sò chjaru.Cù a tecnulugia di fibra ottica, l'utilizatori ponu gode di una velocità di scaricamentu è carica più veloce, una latenza più bassa è una cunnessione più affidabile.Questu hè particularmente impurtante per i travagliadori remoti chì si basanu in videoconferenza, cloud computing è altre applicazioni intensive di larghezza di banda per fà u so travagliu.

Ma mentre l'adopzione di i cavi di caduta FTTH hè in crescita, ci sò sempre sfide da superà.Una di e sfide principali hè u costu di a stallazione.L'installazione di cavi di caduta FTTH pò esse caru, in particulare in e zone induve ci hè una infrastruttura esistente limitata.

Malgradu queste sfide, l'esperti di l'industria sò ottimisti annantu à u futuru di i cavi di caduta FTTH.Cù più persone chì travaglianu da casa chì mai, a dumanda per l'accessu à l'internet à alta velocità hè solu per cuntinuà à cresce.È cum'è l'ISP cuntinueghjanu à investisce in a tecnulugia di fibra ottica, pudemu aspittà di vede l'adopzione ancu più diffusa di i cavi di caduta FTTH in i mesi è l'anni avanti.

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi