banner

Metudu di posa di cavi ottici aerei

Da Hunan GL Technology Co.,Ltd.

POST ON: 2022-03-09

VISTA 482 Volte


Ci hè dui metudi per a stallazione di cavi ottici sopra:

1. Tippu di filu di u filu: Prima appiccicà u cable nantu à u polu cù u filu di u filu, dopu appiccà u cable otticu nantu à u filu di u ganciu, è a carica di u cable otticu hè purtatu da u filu di u filu.
2. Tipu self-supporting: Un cable otticu self-supporting hè utilizatu.U cable otticu hè in una forma "8", è a parti suprana hè un filu autosuportante.A carica di u cable otticu hè purtatu da u filu autosuportante.

Figura 8 cable
I requisiti di posa sò i seguenti:

1. Quandu si mette i cavi ottici in un ambiente pianu in una manera sopra, utilizate ganci per impiccà;mette i cavi ottici in muntagna o pendii ripidi, è utilizate metudi di ubligatoriu per mette i cavi ottici.U cunnessu di u cable otticu deve esse situatu in una pusizione di u polu drittu chì hè faciule di mantene, è u cable otticu riservatu deve esse fissatu nantu à u polu cù un supportu riservatu.

2. U cable otticu di a strada di u polu sopra hè necessariu di fà una curva telescopica in forma di U ogni 3 à 5 blocchi, è circa 15m hè riservatu per ogni 1km.

3. U cable otticu sopra (parete) hè prutettu da pipa d'acciaio galvanizatu, è a bocca deve esse bluccata cù fangu ignifuga.

4. I cavi ottici sopratuttu devenu esse appiccicati cù segni d'avvertimentu di cable otticu ogni 4 blocchi intornu è in rùbbriche spiciali, cum'è attraversà e strade, attraversà i fiumi è i ponti.

5. Un tubu di prutezzione trident deve esse aghjuntu à l'intersezzione di a linea di sospensjoni viota è a linea di forza, è l'allungamentu di ogni estremità ùn deve esse menu di 1m.

6. U cable di u polu vicinu à a strada deve esse impannillatu cù un bastone chì emette luce, cù una lunghezza di 2m.

7. In ordine per impediscenu a currenti induva di u filu di sospensjoni da ferite ghjente, ogni cable polu deve esse electrically culligatu à u filu suspinsioni, è ogni pusizioni filu pulling deve esse stallati cù un filu di terra-tiratu filu.

8. U cable otticu overhead hè di solitu 3m luntanu da a terra.Quandu entra in l'edifiziu, deve passà per a manica protettiva d'acciaio in forma di U nantu à u muru esternu di l'edifiziu, è poi stende in u so fondu o in l'altu.L'apertura di l'entrata di u cable otticu hè generalmente 5cm.

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi